W ramach projektu grantowego pt. Wspieranie procesów konsolidacji uczelni opracowano system wspólnego zarządzania infrastrukturą badawczą uczelni członkowskich, który ułatwia prowadzenie projektów i prac badawczych członkom społeczności Uczelni Fahrenheita.


Zgłoszenia nowych urządzeń
Zgłoszenia nowych urządzeń można dokonywać za pośrednictwem portalu HelpDesk, wykorzystując zakładkę Wniosek, a następnie Infrastruktura FarU.
Pełnomocnik systemu zarządzania aparaturą
dr hab. n. farm. inż. Szymon Dziomba
(58) 349 16 73
szymon.dziomba@gumed.edu.pl
Uwagi dotyczące urządzeń widniejących w bazie należy zgłaszać na adres helpdesk@gumed.edu.pl.
Pytania dotyczące dostępności urządzeń nieuwzględnionych w bazie aparatury badawczej Uczelni Fahrenheita należy kierować do pełnomocnika systemu lub na adres resources@faru.edu.pl.